سفر کاری به قبرس شمالی
نوشته شده توسط : صبا


سفر کاری به قبرس شمالی
هجرت کاری به قبرس شمالی (cyprus work visa) آتی شغلی بسیار خوب را برایتان رقم می زند. اما هیچ وقت شما به صورت بدون واسطه نمی‌توانید وارد گشوده فعالیت این مرزوبوم گردید. مگر اینکه یک صاحبکار از شما دعوت به همیاری نماید و از روش سفارت قبرس شمالی برایتان دعوتنامه ویزا کاری قبرس شمالی  کاری ارسال نماید.

برای مسافرت کاری به قبرس شمالی بایدهای دیگری هم وجود داراست. به عنوان مثالً بایستی برای آمدن به قبرس شمالی تحت عنوان یک پرسنل، احاطه متعددی به لهجه‌های ترکی و همینطور گویش انگلیسی داشته باشید.

در‌این‌صورت کارفرمایان رغبت بیشتری برای جذب شما دارا‌هستند. از طرفی شانس شما برای اخذ اقامت دایم در‌این مرزوبوم بیشتر می گردد.

سفر به قبرس شمالی از روش فعالیت
شغل در‌این نقطه‌ی عالم مزایا و زمان‌های فوق‌العاده‌ای دارااست‌. چراکه کمترین حقوق و دستمزد ماهانه درین مملکت ۵۰۰۰ لیر میباشد و هر چقدر که شما کارشناس بیشتری باشید دستمزد بالاتری را اخذ می کنید. جهت دریافت اقامت دایم از روش فعالیت در قبرس شمالی، می بایست روادیدِ کاری داشته باشید و به بازه ۶ سال سوای سوءپیشینه در قبرس شمالی عمل فرمائید.
حالت هجرت کاری به قبرس شمالی
شهروندان اهل ایران مانند بقیه شهروندان ترکیه و هر جای دیگری که در قبرس شمالی دفتر نمایندگی دارا هستند میتوانند فارغ از دریافت روادید برای شغل به قبرس شمالی مهاجرت نمایند. زیرا این سرزمین برای جبران کمبود نیروهای کارشناس از نیروهای عمل فرنگی استقبال می‌نماید‌.

برای اینکه بتوانید به دوران ۳۰ روز یا این که بیشتر جهت شغل و یا این که ساخت و ساز سپرده گذاری وارد محدوده قبرس شمالی گردید می بایست تایید صلاحیت Business Establishment Permit اخذ نمایید. اصلی‌خیس اینکه به صورت خودسرانه نمی‌توانید برای عمل به قبرس شمالی هجرت نمایید بایستی مطلقاً یک فرد قبرسی تحت عنوان صاحب کار برای شما دعوتنامه کاری ارسال نماید.

مجال های شغلی و بازار فعالیت در‌این مملکت حالت بسیار خیر دارااست. دست کم حقوق و دستمزد یک پرسنل معمولی ماهیانه 4400 لیر میباشد که با دقت به تخصص و توانگری شخص ترازو حقوق به مراتب ارتقاء پیدا میکند و به راحتی میتوان مخارج معاش را دفاع کرد.

روش دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی
برای اخذ ویزای شغلی بدین سرزمین بایستی آغاز جواز کاری Work Permit را اخذ فرمایید. اما بر طبق سیاست‌های وزارت عمل قبرس شمالی نخستین از کلیه شهروندان قبرسی و شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا برای فعالیت کردن در‌این میهن حق تقدم دارا هستند.

بدین ترتیب اشخاصی که جزو شهروندان اتحادیه اروپا نباشند مانند شهروندان اهل ایران می بایست به طبعً با داشتن دعوتنامه وارد بازار عمل در قبرس شمالی شوند‌. همینطور صاحبکار بایستی از طرف وزارت شغل یک تأییدیه‌ای را به یاور سفارش طومار مهاجرت کاری به قبرس شمالی اخذ نماید.

با این وجود دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی حدود ۴ تا ۶ هفته یا این که حتی بیشتر ارتفاع می کشد. ولی توجه داشته باشید که بازه جواز برای هجرت کاری به قبرس شمالی صرفا ۴ سال میباشد. بدین ترتیب بعداز سپری شد ۴ سال بایستی مجدداً برای تمدید اقامت خویش روند رسمی را طی نمائید.





:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: